در بخش دوم تعمیر پنجره دوجداره قصد داریم تا بخش شیشه دوجداره را به طور کامل بررسی کنیم و نقش ان را در تعمیرات و رگلاژ پنجره های upvc بیان کنیم:

شیشه پنجره دوجداره مهمترین قسمت از نظر عایق بندی صوتی و حرارتی می باشد و با توجه به ساختار ویژه ای که دارد جلوی ورود الاینده ها، گرد و خاک ، صوت و ورود و خرج سرما و گرما را می گیرد.

در تعمیر پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره های دوجداره شیشه نقس اساسی را ایفا می کند زیرا بخش اعظم وزنی که بر روی پروفیل سوار است به واسطه شیشه پنجره دوجداره می باشد.

شیشه پنجره های دوجداره upvc به دلیل ماده ای که در بین دو لایه تزریق شده است بعد از شکستن پودر نمیشود اما از گوشه ها بسیار اسیب پذیر است و در صورت ضربه ، چیزی از شیشه باقی نمی ماند پس حساسیت رگلاژ ان بالاست.

تعمیر پنجره دوجداره

رگلاژ و تعمیرات پنجره دوجداره در بخش شیشه به دو شکل انجام می شود به این صورت که یا ممکن است وزن شیشه تنظیم نباشد و باعث افتادگی بیشتر از یک جهت شده و در باز و بسته کردن ایراد ایجاد شود و یا اینکه ممکن است شیشه شکسته باشد و نیاز به تعویض شیشه پنجره دوجداره باشد.

زهوار را نیز می توان از اجزای جانبی شیشه دوجداره محسوب کرد که برای نگه داشتن شیشه در پروفیل طراحی شده است.

نحوه رگلاژ شیشه در پنجره دوجداره

رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره upvc نیازمند تخصص است و این موضوع کاملا واضح است و شناخت اجزا اولین قدم در این حرفه می باشد، شیشه دوجداره به وسیله زیر شیشه های مخصوص در پنجره تنظیم و رگلاژ می شود و شناخت نقاطی که باید زیر شیشه قرار بگیرد تا رگلاژ پنجره دوجداره به درستی صورت گیرد بسیار حائز اهمیت است.

برای تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم خود با اینجانب تماس بگیرید.