رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت یکی از مواردی است که هر ساختمان ممکن است به ان نیاز داشته باشد و تنها راه حل این مشکل دانش و تخصص تعمیرکاری است که اقدام به تعمیر درب ضد سرقت می کند.

امروزه استفاده از درب های ضد سرقت در ساختمان ها کاملا رواج پیدا کرده است و مردم برای حفظ امنیت و اسایش خود از درب ضد سرقت استفاده می کنند که مزایای بی نظیری را به همراه دارد.

اما این درب ها به دلیل ساختار پیچیده ای که دارند و گذر زمان و عوامل انسانی دچار ایراداتی می شوند که نیاز به تعمیر و رگلاژ پیدا می کنند که یکی از ضعف های این درب ها است که افراد عادی قادر به رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت نمی باشند.

برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت در تهران و کرج و هرگونه سوال و مشاوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید،تمامی خدمات تیم فنی توحیدلو با ضمانت و در هر لحظه از شبانه روز انجام می شود.

تیم فنی و متخصص رگلاژ و تعمیرات درب ضد سرقت ما اماده است تا با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت مشکلات و ایرادات به وجود امده برای درب هایتان را بر طرف کند.

رگلاژ درب ضد سرقت

در تعمیرات درب ضد سرقت تجربه تعمیرکار نقش مهمی در نتیجه کار دارد و ابزار کامل در کنار تخصص ، موجب بر طرف شدن مشکلات درب های ضد سرقت می شود که قصد داریم در این بخش به این ایرادات و راه حل ها بپردازیم.

مشکلاتی که ممکن است برای درب ضد سرقت ایجاد شود:

  • خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت
  • خراب شدن و ایراد در قفل درب ضد سرقت
  • شکستن لولای درب ضد سرقت
  • نفوذ صدا از درب ضد سرقت به داخل منازل
  • خراب شدن و پایین امدن کارایی دستگیره درب ضد سرقت
  • ایراد در مغزی قفل درب ضد سرقت
  • ایراد در یراق الات درب ضد سرقت

اینجانب سابقه فعالیت در تولیدی های درب ضد سرقت را دارا می باشم و چندین سال است که در زمینه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت فعالیت می کنم و تجربه کافی را برای تعمیر و رگلاژ انواع درب ضدسرقت را در طول سالها کسب کرده ام و تیم فنی متخصصی را برای تعمیرات دربهای ضد سرقت در تهران و کرج در اختیار داشته و خدماتی را ارائه می کنم.

تعمیرات درب ضد سرقت تهران

خدماتی که تیم فنی توحیدلو در زمینه تعمیرات درب ضد سرقت ارائه می کند:

  • رگلاژ درب ضدسرقت و رفع گیر و مشکلات در باز و بسته شدن
  • تعویض قفل درب ضدسرقت با قفل های داف و کاله ترکیه ، مورد تایید شرکت های معتبر تولیدی
  • تعمیر و تعویض یراق الات درب های ضد سرقت
  • تعویض لولای شکسته و یا اضافه کردن لولا به درب ضد سرقت در صورت نیاز
  • تعویض مغزی قفل درب ضدسرقت
  • رفع صدای درب ضد سرقت

متاسفانه بسیاری از تولیدی های درب ضد سرقت استاندارها و اصول لازم را در ساخت این نوع درب ها رعایت نمی کنند که این امر باعث کاهش طول عمر قطعات درب ضدسرقت می شود و امنیت کافی را به ارمغان نمی اورد اما نگران نباشید تمامی مشکلات و ایرادات دربهای ضد سرقت قابل حل می باشند و با تعویض قفل درب ضد سرقت معیوب با اصل می توانید امنیت ان را بالاتر ببرید.

تعمیر درب ضد سرقت

نحوه رگلاژ درب ضد سرقت

مهمترین قسمتی که در رگلاژ درب ضد سرقت دخیل است و می توان گفت که اساس رگلاژ در عملکرد درست ان است لولا می باشد که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است و لنگه را در چهارچوب محکم نگه می دارد.

تعمیرکار درب ضد سرقت به خوبی می داند که چه تعداد لولا و در چه فاصله هایی نیاز است تا رگلاژ درب ضد سرقت تحقق یابد، البته لازم به ذکر است که رگلاژ زمانی به خوبی اتفاق می افتد که تمامی قطعات به خوبی تنظیم شده باشد.

مشکلاتی که در خارج شدن از رگلاژ درب ضدسرقت ایجاد می شود بسیار است که مهمترین ان گیر در باز و بسته شدن می باشد که علاوه بر کاهش کارایی درب ضد سرقت موجب سلب ارامش نیز می شود.

برای رگلاژ درب ضد سرقت تعمیرکار باید تمامی قطعات ، اعم از یراق الات و لولا را چک کرده و در صورت نیاز لولای کمکی اضافه کند و یا از واشر مخصوص برای بالا بردن لنگه بهره گیرد، البته درب های ضد سرقت چینی که دارای رگلاژ دشواری هستند با این نکات قابل اجرا نمی باشند و لازم است تا تعمیرکار درب ضد سرقت یک نیروی جوشکار نیز در کنار خود داشته باشد تا در صورت نیاز لولاها جا به جا شوند.

رفع صدای درب ضد سرقت نیز با رگلاژ درست و اصولی بر طرف می شود و نیازی نیست نگران این موضوع باشید، تنها کافی است تا تعمیرکار تمامی نکات مربوط به تعمیر درب ضد سرقت را رعایت کند.

تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

تعویض قفل درب ضد سرقت

بدون شک مهمترین بخش این نوع درب ها ، قفل درب ضد سرقت می باشد که امنیت را ایجاد می کند و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ دزدان و بیگانگان به داخل منازل می شود.

اما قفل درب ضد سرقت نیز پس از مدتی استفاده خراب شده و ایراد پیدا می کند و لازم است تا تعمیرکار ماهر اقدام به تعویض قفل ضد سرقت کند که می تواند قفل های کاله را جای گزین قفل از کار افتاده کند.

قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار است که تمامی استانداردهای لازم را دارا می باشد و در ترکیه تولید شده و وارد کشور می شود.

مهمترین قسمت قفل درب ضد سرقت ، مغزی ان می باشد که برای تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت باید قسمت هایی همچون شببند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از ان خارج شود.

برای تعویض قفل درب ضد سرقت خود می توانید با ما تماس بگیرید.

تعویض قفل درب ضد سرقت

نکته پایانی اینکه در شهر تهران با وجود انبوه ساختمان ها و منازل مسکونی و اداری برای رفع مشکلاتی همچون تعمیر درب ضد سرقت بهتر است با افراد و گروه های ماهر تماس بگیرید تا شما را از ایرادات بعدی بی نیاز کنند.

رفع صدای درب ضد سرقت

رفع صدای درب سرقت با روش های کاملا تخصصی و بر اساس تجارب تعمیرکار صورت می گیرد و رعایت چند نکته کلیدی می تواند تنظیم دربها را محقق سازد که این مسئله سبب ایجاد یک عملکرد دقیق می شود که زمینه ساز ایجاد ارامش پایدار است.

رفع صدای درب ضد سرقت با رگلاژ اصولی ، عملیاتی و اجرا می شود ، به گونه ای که با تنظیم درست لولاها و نداشتن گیر در باز و بست و همچنین استفاده از یراق الات مرغوب و رفع مشکلات موجود در استراکچر و رویه و لایه های مختلف می توان به یک نتیجه قابل قبول رسید.

تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت همواره دغدغه بسیاری از افراد و خانوارها بوده است و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این حوزه به سادگی از کنار ان می گذرند و به جای حل مشکل تصمیم به تحمل می گیرند.

برای تنظیم درب های ضد سرقت کافی است با ما تماس بگیرید تا مشاهده کنید که با مشاوره رایگان و توضیحات ما و در صورت لزوم اعزام نیروهای فنی با صرف هزینه اندک به ارامش کامل می رسید.

رگلاژ درب های ضد سرقت با ضمانت

تعمیرات و رگلاژ درب های ضد سرقت در طرح های مختلف

از ویژگی های بارز درب های ضد سرقت امکان ساخت در طرح ها و انواع مختلف است که لزوم دانش کافی برای تعمیرات ان برای شرکت های خدماتی مانند گروه میثم توحیدلو بسیار حائز اهمیت است که در این مسیر ما با تولیدی های صاحب نام همکاری و تعامل سازنده بر قرار کرده ایم.

جالب است بدانید که تولیدی های بزرگ که بازار وسیعی را در اختیار دارند ، دارای طرح های متنوع خاص و منحصر به فرد خود شرکت هستند که در بحث تعمیر و رگلاژ این نوع دربها نیز لازم است با فاکتورها و قسمت های مختلف ان اشنایی کافی وجود داشته باشد.

به همین منظور ما از بهترین نیروهای فنی که سالها سابقه فعالیت در تولیدی ها و بخش های مربوط به نصب و عرضه را داشته اند، استفاده کرده ایم که همین مسئله باعث به روز بودن و امادگی بالای تیم فنی برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت در هر سطحی است.

البته لازم است ذکر کنیم که در ساختار پایه ای ، تفاوت زیادی در این نوع دربها وجود ندارد و بیشتر در جزئیات و ظاهر است که خلاقیت ایجاد شده است.

حال راه چاره چیست و با وجود این همه طرح و تفاوت برای حضور موثر در بازار خدمات چه باید کرد، برای شناخت محصول با کیفیت چه مواردی را باید دانست و در نهایت برای حفظ امنیت منازل چه فاکتورهایی لازم است که بدانیم و در هنگام خرید و یا تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت به ان توجه کنیم؟

سوالات متعددی در این زمینه وجود دارد که ذهن هر مخاطبی را درگیر می کند و لازمه حل این مشکلات افزایش اگاهی و دریافت اطلاعات مفید و معتبر است که برای حل همین مسائل ما بخش مقالات را راه اندازی کرده و همواره فعال نگه داشته ایم و بدون شک کامل ترین دایرکتوری حال حاضر در حوزه تعمیر پنجره دوجداره upvc و رگلاژ درب های ضد سرقت را در اختیار داریم که در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رگلاژ درب ضد سرقت تهران

تفاوت تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت ترک و ایرانی

نکات بسیار جالبی در حوزه کاری ما وجود دارد که برای بیان انها لازم است که مقالات متعددی را با دانش و اطلاعات دقیق ارائه کنیم تا بازدهی لازم را داشته باشد و دید مردم را نسبت به چگونگی اجرای تعمیر درب ضد سرقت بازتر کند.

رگلاژ فاکتورهای زیادی را می طلبد تا نتیجه بخش باشد و یکی از موارد کلیدی ان دانستن نکاتی است که در هنگام اعزام تعمیرکار به محل می تواند کمک شایانی هم به فرد متقاضی هم سرویسکار درب ضد سرقت کند.

دربهای ضد سرقت در انواع و جنس ها و کیفیت ها و طرح های متنوع در کارگاه های صنعتی تولید و در بازار تقاضا عرضه می شود و متناسب با استاندارها و قطعاتی که در انها به کار رفته است و نحوه تولید که پیاده سازی شده است از نظر رگلاژ و تعمیرات متفاوت می باشند.

برای تنظیم درب ضد سرقت ترک ، تعمیرکار نیاز به تخصص و دانش و اطلاعات بیشتری دارد که بتواند کار را به نحو احسن پیش ببرد اما در نوع ایرانی ان به دلیل ساختار ساده تر با یک تخصص و تجربه قابل قبول میتواند کار را به سرانجام برساند.

تعمیر درب ضد سرقت بدون واسطه

البته این طور تصور نشود که رگلاژ درب ضد سرقت ایرانی کار ساده و پیش پا افتاده ای است که افراد عادی نیز از پس ان بر می آیند بلکه در بسیاری از قسمت های ان نکات کلیدی وجود دارد که به راحتی قابل حل نیست.

می توان این طور نتیجه گرفت که برای تعمیر درب ضد سرقت جدا از نوع و مارک ان باید کار تخصصی انجام گیرد تا به نحو احسن ثمر بخش باشد.

دلایل خارج شدن درب ضد سرقت از رگلاژ چیست؟

رگلاژ درب ضد سرقت بر اساس تنظیم تک تک قطعات درگیر در عملکرد وسیله مورد نظر عملیاتی می شود و ایراد در هر قسمتی که در مکانیزم حرکتی نقش دارد می تواند درب ضد سرقت را دچار مشکل در باز و بست کند، قسمت هایی که بیشترین تاثیر را در رگلاژ درب ضد سرقت ایفا می کنند شامل لولاها ، سیستم قفل ، روکش درب ضد سرقت ، لنگه درب و تمامی مواردی است که دران برای حرکت لنگه بر روی چهارچوب تعبیه شده است.

تعمیر درب ضد سرقت چقدر زمان نیاز دارد؟

زمان مهمترین و اساسی ترین اصل در رضایت مشتری است ، در واقع مردم عزیز ما انتظار دارند تا خدمات تعمیر درب ضد سرقت انها در اسرع وقت و بدون وقفه اجرایی شود زیرا امنیت منزل و اسایش خانوار کاملا وابسته به درب ورودی است و در اصل محافظ اصلی منازل به کارگیری درب ضد سرقت در ساختمان ها می باشد.

از سوی دیگر محل عبور و مرور بوده و صداهای ناهنجار و گیر در کارکرد می تواند اسیب های روانی به اعضا وارد کند، پس لازم است که تعمیرات درب ضد سرقت در تهران و کرج که بیشتر از هر نقطه کشور به خدمات سریع ، اسان و قابل دسترس نیاز دارند اجرایی شود، برای همین منظور ما تلاش کرده ایم تا بدون وقفه خدمات تعمیر دربهای ضد سرقت را انجام دهیم و تعمیرکاران خبره و کاربلد را استخدام کرده ایم.

برای تعویض قفل درب ضد سرقت چه نوع قفلی جای گزین شود؟

در بازار تولید تا مصرف چند نوع قفل درب ضد سرقت عرضه شده است که از لحاظ استاندارد و پارامترهای جهانی می توان قفل های کاله ترکیه را در صدر ان قرار داد زیرا از لحاظ امنیت و الیاژ به کار رفته و همچنین طول عمر و کارایی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و در درب های سلطنتی و سفارشی بیشتر استفاده شده است که در هنگام تعویض قفل درب ضد سرقت توسط تیم ما به کار گرفته می شود.اگر در این دسته بندی بخواهیم دو نوع دیگر را که توسط ما نیز مورد تایید است نام ببریم می توان قفل های ضد سرقت داف و ایده ال را که از زیر ذره بین متخصصان با موفقیت بیرون آمده اند را مورد استفاده قرار دهید.

تعمیرات درب ضد سرقت تا چه قدر ماندگاری در عملکرد دارد؟

بدون شک و با اطمینان کامل باید عرض کنیم که خدماتی که تحت عنوان تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت توسط تیم خدماتی توحیدلو اجرا می شود تا پنج سال بدون کوچکترین ایراد ماندگاری صد در صدی دارد و من باب همین موضوع باید اشاره کرد که تعمیرکار درب ضد سرقت ما در تهران و کرج دارای اموزش کامل بوده است و از نکات قابل ذکر دیگر می توان به استفاده از لولاهای کمکی و قفل های باکیفیت و قطعات استاندارد نام برد که موجب تضمین خدمات ما می باشد.

ویژگی های تعمیرکار درب ضد سرقت چیست؟

هسته مرکزی تیم توحیدلو را سه نفر از قدیمی ترین افراد موفق در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره و ضد سرقت و توری های پلیسه ای تشکیل داده اند که زیر شاخه این افراد ، تعمیرکاران کارآزموده قرار دارند که پس از تست های اولیه و اموزش های مرحله ای و مهارت محور توانسته اند نظر سرگروه های خود را جلب کرده و وارد عرصه تعمیر درب ضد سرقت و رگلاژ درب ضد سرقت در تهران و کرج شوند.

پس این را بدانید که اگر امروزه ما یک برند شناخته شده در این حوزه هستیم به خاطر تلاش تمامی اعضای گروه بوده و طبق چشم انداز پیش رو در صدد مطرح شدن در عرصه تعمیرات دربهای ضد سرقت در سراسر کشور هستیم.

رگلاژ درب ضد سرقت چه تاثیری در عایق صدا و حرارت دارد؟

یکی از مهمترین مزایای درب های ضد سرقت عایق بودن صدا و همچنین تنظیم دمای محیط است که در کنار تامین امنیت منازل به دلیل ساختار ویژه ای که دارد می تواند به عنوان یک محرک اصلی در جهت صداگیری محیطی و حرارتی عمل کند و دارا بودن رویه چندلایه در ان سبب گشته است تا از مقاومت بالایی بهره مند بوده و در هنگام خطر نیز مانند یک سد محکم عمل کند.

در بین این درب ها نوع ترک ان از استحکام بالاتری برخودار است و در بحث رگلاژ درب ضد سرقت نیز کامل تر و بهتر از جنس چینی و ایرانی ان قابل تنظیم می باشد.

رگلاژ درب ضد سرقت تهران

حال باید بگوییم که در صورت خارج شدن درب ها از حالت رگلاژ و همچنین خرابی در قطعات حیاتی ان این قابلیت عایق بندی حرارتی و صدا را از دست می دهد و برای صداگیری درب ضد سرقت لازم است تا تعمیرکار در محل حاضر شود.

دلایل نفوذ صدا و حرارت از درب ضد سرقت و نقش تعمیرات و رگلاژ

تعمیرات درب ضد سرقت شامل عایق بندی نیز می شود و در صورت اسیب دیدگی عوامل موثر در عایق حرارت و صدا ، تعمیرکار می تواند با تعویض و یا تعمیر درب ضد سرقت و حتی در موارد رگلاژ و تنظیم ان ایرادات را بر طرف کند.

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت متنوع و کاملا بر اساس استاندارهای جهانی هستند که رکن اصلی امنیت را قفل تشکیل می دهد که در انواع مختلف در بازار موجود است و لولاها به عنوان یک بخش مقاوم در مقابل اهرم و اسیب دیدگی لنگه در درب عمل می کند و درون درب ها از فلز با الیاژ کاملا سفت و مستحکم استفاده می شود و رویه درب نیز با ام دی اف یا اچ دی اف پوشانده شده و درون درب ضد سرقت نیز از پشم سنگ تشکیل شده است که نقش بازدارندگی در مقابل صدا و حرارت را دارد.

تعمیر درب ضد سرقت در تهران و کرج برای جلوگیری از نفوذ صدا و حرارت با افزدن لولای کمکی ، تعویض رویه درب ها ، اضافه کردن زبانه قفل و یا تعویض ان ، اهرم کردن و رگلاژ درب های ضد سرقت و همچنین افزودن پشم سنگ و در مواردی تعویض لاستیک های درزگیر انجام می شود.

دقت کنید که لایه بیرونی درب در مناطق مختلف جغرافیایی باید همسان با محیط بوده تا رطوبت و یا حتی سرما و گرمای طاقت فرسا نتواند به ان اسیبی بزند که نیاز به تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت احساس شود.

رویه درب از نظر زیبایی و بصری نقش اصلی را ایفا می کند و برای جلوگیری از خش و افتادگی رنگ از رویه های روکش طبیعی با طرح های نیمه برجسته و برجسته استفاده می شود.

تعمیر دربهای ضد سرقت

استراکچر یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند ، قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر مقدار بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود و نیاز به تعمیر درب ضد سرقت و رگلاژ درب های ضد سرقت بر روی ان کمتر ، استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و صفحه ی فولادی تشکیل شده و در جنس ترک و چینی کاملا متفاوت است.

بتن و فوم پلی اورتان باعث می شود که درب ضد سرقت در برابر ضربات از خود استحکام بالایی نشان داده و  باعث می شود که یک لایه عایق در داخل درب ضد سرقت ایجاد شود و سر و صدا، آلودگی صوتی و همچنین هوای سرد و گرم نمی تواند به داخل خانه نفوذ کند و جالب است بدانید که در رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت در تهران و کرج برای تعویض این بخش لازم نیست که درب به کارگاه انتقال داده شود و متخصصان ما در محل تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت را انجام می دهند.

از مزایای این بخش از همه مهمتر اینکه حشرات موذی مانند سوسک و پشه هم راهی برای ورود به داخل منزل با وجود درب ضد سرقت ندارند و دیگر نیازی به درزگیری بوسیله نوارهای درزگیر نیست چون درب های ضد سرقت با کیفیت و استاندارد طوری طراحی و تولید شده اند که بی نیاز از تجهیزات جانبی باشند.

شرکت معتبر رگلاژ درب ضد سرقت در تهران

شرکت خدماتی میثم توحیدلو یک گروه معتبر رگلاژ درب ضد سرقت می باشد که علاوه بر ان در زمینه تعویض قفل و قطعات اصلی درب ضد سرقت نیز فعالیت می کند.

امروزه با توجه به ضرورت های امنیتی هر ساختمانی لزوم رگلاژ درب ضد سرقت پس از مدت زمانی استفاده از ان احساس خواهد شد و زمان ان بستگی به طرز استفاده مشتریان دارد.

طی دهه اخیر استفاده از درب ضد سرقت برای مکان های اداری و منازل رواج پیداه کرده است و هر کس به نحوی سعی در حفاظت از جان و مال خویش دارد که ایمن کردن درب ورودی یکی از موثرترین راه حل ها از گذشته تاکنون بوده است.

حضور یک شرکت معتبر رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت و دسترسی اسان به ان تبدیل به یکی از ضروری ترین خدمات در سطح کلان شهر ها شده است ، بروز اشکال در عملکرد درب ضد سرقت در هر لحظه از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد.

شرکت رگلاژ درب ضد سرقت توحیدلو به صورت شبانه روزی تمامی خدمات مورد نیاز دارندگان درب ضد سرقت را ارائه می کند ، شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای دریافت خدمات تماس حاصل کنید ، خدمات ارائه شده توسط این مرکز به یمن فنی کاران زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از موثرترین متدهای تعمیر انجام می پذیرد.

اهمیت خدمات تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

یکی از علل بروز اشکال در درب ضد سرقت خارج شدن ان از تنظیم می باشد که سطح عملکرد مکانیکی ان را تحت شعاع قرار می دهد ، رگلاژ درب ضد سرقت در واقع به ایجاد یک ساز و کار ایده ال برای عمکرد صحیح و منظم درب می باشد.

ایجاد صدا و گیر در هنگام باز و بسته شدن درب از عمده ترین مشکلاتی هستند که با رگلاژ درب ضد سرقت بر طرف می شوند و از سطحی ترین مشکلاتی هستند که برای هر نوع درب و پنجره ای ممکن است با گذر زمان رخ دهند.

برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت حتما باید فنی کار شناخت کاملی از تمام قطعات ان داشته باشد و با اگاهی از نحوه عملکرد هر کدام بتواند ارتباط موثری میان اجزای ان برقرار کند تا به عملکرد صحیح درب بینجامد.

خوشبختانه غالب مشکلات پیش امده برای درب ضد سرقت توسط تعمیر کاران ماهر قابل حل هستند و برگزاری دوره های اموزش رگلاژ درب ضد سرقت برای فنی کاران از شاخصه های اصلی یک شرکت معتبر تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت می باشد.

برخی از  مشکلات پیش امده برای انواع درب ضد سرقت جدی نبوده و شما به راحتی می توانید با مطالعه مقالات اموزش رگلاژ درب ضد سرقت  انها را بر طرف نماید اما در موارد جدی نیاز به افراد متخصص دوره دیده و ابزار الات مخصوص خواهید داشت.

نحوه تنظیم درب ضد سرقت به چه صورت است؟

لولا مهمترین قسمت که در بحث تنظیم و رگلاژ درب ضد سرقت بوده و می توان گفت که عملکرد کلی درب بدان وابسته است که ان را در قاب چهارچوب محکم نگاه می دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

یک تعمیر کار خبره به خوبی اموزش دیده است و همچنین تجربه لازم را دارد که تشخیص دهد چه تعداد لولا و در چه فواصلی مورد نیاز است تا تنظیم درب ضد سرقت را به درستی انجام دهد.

تنظیم درب ضد سرقت یا به اصطلاح رگلاژ ان زمانی اتفاق می افتد که تمامی قطعات به درستی درجای خود قرار گرفته باشند و عملکرد مناسب را در زمان مورد نیاز از خود نشان دهند.

برای رگلاژ درب ضد سرقت تعمیر کار باید درب را بررسی نموده و در صورت نیاز از لولای کمکی و واشرهای بالابرنده لنگه درب استفاده نمایید و درب ضد سرقت چینی سخت ترین رگلاژ را بین انواع درب ها دارند.

در تعمیرات درب ضد سرقت تجربه و دانش فنی تعمیر کار نقش موثری دارد و تخصص کامل او در کنار ابزار پیشرفته موجب بر طرف شدن تمامی ایرادات اینگونه درب ها خواهد شد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (21 votes, average: 4,90 out of 5)

Loading...

6 thoughts on “تعمیر درب ضد سرقت”

  1. باسلام و خسته نباشید خدمت تیم فنی توحیدلو
    بابت مطالب کاملتون در زمینه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت کمال تشکر را ازتون دارم و میخواستم بپرسم که هزینه و قیمت خدمات بر چه اساس تعیین میشه؟

    1. باسلام
      هزینه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت بر اساس نوع خرابی و زمانی که برای رفع ایرادات نیاز است و ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد و قطعاتی که نیاز به تعمیر و تعویض دارند تعیین می شود اما نظر افراد نیز در تعیین قیمت موثر است ، برای مثال قفل های ضد سرقت اصل به مراتب مبلغ بیشتری را طلب می کند.

  2. باسلام و عرض ادب ، متاسفانه درب ضد سرقت ما مدتی هست که موقع باز و بست دچار گیر در قسمت بالایی شده به نظر شما راه چاره چیه

  3. واقعا ممنونم بابت خدمات خیلی خوبتون بنده از تعمیرکارتون اقای مرادی تشکر می کنم که زحمت تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت مارو کشیدن.

  4. یکی از اساسی مباحث مربوط به تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت نوع درب و جنس و قطعات اونه که برای ما پیش اومد که درب ضد سرقت چینی رو مجبور شدیم با درب ضد سرقت ایرانی تعویض کنیم چون تو رگلاژ درب ضد سرقت که خودمون انجام میدادیم دچار شکستگی شد پس پیشنهاد بنده اینه تو کوچکترین ایرادم با افراد متخصص تماس بگیرید.

  5. با سلام و عرض ادب خدمت تیم متخصص و متعهد توحیدلو ، بنده از خدمات تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت شما استفاده کردم و واقعا جای تشکر داره از حضور به موقع و اخلاق تعمیرکارتون که هم تو کارشون خبره بودن هم ما را زحمتی که کشیدن راضی هستیم. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *