در این مرحله از رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت به مباحث کلیدی و پایانی خواهیم پرداخت و مقالات مربوط به این حوزه را اتمام خواهیم کرد و به فضل الهی یک نتیجه گیری مفید را به دست خواهیم اورد.

تعویض قفل درب ضد سرقت لزوم امنیت پایدار

بر هیچ فردی چه متخصص چه عام پوشیده نیست که قفل درب ضد سرقت مهمترین بخش ان است و تعویض قفل معیوب درب ها از اهم واجبات است که دلایل کاملا منطقی برای ان وجود دارد که ذکر می کنیم.

در صورت خراب بودن قفل ضد سرقت بدون شک اسیب پذیری امنیتی ساختمان تا 90 درصد کاهش پیدا می کند و سارقان و افراد سودجو به راحتی می توانند به داخل منزل نفوذ کرده و خسارت های مالی زیان باری را متحمل خانواده و اعضای ساختمان کنند.

کارشکنی و بیهوده جلوه دادن برخی اتفاقات باعث ایجاد یک تنش جبران ناپذیر در هر بخشی می شود و تعویض قفل درب ضد سرقت نیز از جمله مواردی است که در بحث تعمیرات و رگلاژ بسیار حائز اهمیت است.

نکات جالب توجه بسیاری در این حوزه خدماتی می توان یافت که هر کدام نیاز به شفاف سازی دارد که قصد اصلی ما از ارائه مقالات همین موضوع است که بر اساس یک چشم انداز مشخص در حوزه تعمیرات درب ضد سرقت حرکت می کنیم.

پس از تعویض قفل و مغزی درب های ساختمان نوبت به بررسی نحوه رفع ایرادات موجود در چهارچوب و رویه و لایه های مختلف و یراق الات موجود می رسیم که بهتر است با ما همراه باشید.

تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده  درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند استراکچر نام دارد که قابل تعویض و تعمیر است ، قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر مقدار بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و صفحه ی فولادی تشکیل می شود.

اصلی ترین جزء درب ضد سرقت از لحاظ بصری و زیبایی رویه درب است که می تواند یک درب را زیبا و یا معمولی جلوه دهد رویه درب ضد سرقت است. با توجه به سلایق متنوع در بازار فروش درب ضد سرقت رویه های دربهای ضد سرقت نیز از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ ساخته می شوند. اکثر طرح درب ضدسرقت مورد استفاده رویه های روکش طبیعی با طرح های برجسته ، نیم برجسته و صاف هستند.

یراق آلات و اجزای مورد استفاده در دربهای ضد سرقت اعم از قفل ، دستگیره ،توپی ، قفل پستچی و … از اهمیت به سزایی در تعمیر درب ضد سرقت بهره می برند ، اکثر تولید کنندگان دربهای ضد سرقت از دو نوع قفل های کاله و داف ترکیه استفاده می کنند ، دستگیره های مورد استفاده در این دربها نیز از طرح های متنوع و رنگ های طلایی یا نقره ای هستند و اکثر انها مجهز به چشمی می باشند.

با ذکر موارد فوق می توان نتیجه گرفت که انعطاف بالا در کنار قطعات قابل تعویض باعث ایجاد یک راهکار برای تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت شده است که یک مزیت بسیار بالایی را به این نوع دربها داده است.