تعمیرات درب ضد سرقت

با سلام و عرض ادب خدمت مخاطبان حوزه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت که سایت ما را برای افزایش اگاهی خود و رفع نیازها و برطرف کردن مشکلات مربوطه انتخاب کرده اند.

با توجه به تخصصی بودن این حوزه کاری و لزوم ارائه مطالب مفید لازم دانستیم تا در یک مجموعه اموزش سلسله مراتبی به مباحث مربوط به حوزه رگلاژ و تعمیر دربهای ضد سرقت بپردازیم که بیشتر جنبه اشنایی دارد تا اجرایی و هدف افزایش بینش شما عزیزان نسبت به این محصول کاربردی و خدمات پس از فروش ان می باشد.

در بخش اول اموزش قصد داریم تا با قطعات درب ضدسرقت اشنا شویم و توضیحاتی را برای هر قسمت ارائه دهیم که برای شروع بسیار مناسب است و می تواند زمینه ساز ادامه مطالب باشد.

تعمیر درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت و نقش ان در تعمیرات

شروع معرفی قطعات از این بخش تنها نشانگر اهمیت این قسمت اساسی است که می توان اهرم اصلی نام گذاری درب ها را به دلیل استفاده از قفل های ضد سرقت دانست.

در واقع دربهایی تحت عنوان امنیتی یا ضدسرقت تنها با قفل های ان معنا پیدا می کند و مهمترین و حیاتی ترین وسیله را در این محصول به خود اختصاص داده است.

بهتر است به معرفی این قفل ها و نقش ان در تعمیر درب ضد سرقت بپردازیم زیرا هدف این مقاله اموزشی حرکت کردن به سمت افزایش اطلاعات در جهت رفع ایرادات مربوطه است.

در تولیدی های معتبر داخلی از قفل های کاله و داف که از ترکیه وارد کشور می شود برای دربهای درجه یک استفاده می شود و از نظر کیفیت و سنجش استانداردهای جهانی در رده های بالای کارکرد قرار دارند.

دلیل طول عمر این نوع قفل ها بدون شک استفاده از الیاژ با ناخالصی کم و استحکام بالا دانست که در مقابل ضربه و استفاده نابجا و غیراصولی مقامت مناسبی از خود نشان می دهد.

اگر بخواهیم از قفل های ضد سرقت داخلی که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و قابل رقابت با نمونه های خارجی ان است نام ببریم می توان از قفل ضد سرقت ایده ال نام برد که به عقیده کارشناسان و صاحب نظران از مقامت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر بخواهیم از نظر ساختار یک تقسیم بندی مناسب برای این قسمت در نظر بگیریم به صورت زیر است:

Multi: در این قفل از ۱۲ زبانه متحرکه ۳ مرحله ای از جلو و یک زبانه متحرک در قسمت بالای قفل مرکزی و یک قفل مخفی از داخل و ۶ عدد زبانه ثابت از قسمت پشت.

Hook: این قفل درب ضدسرقت دارای ۲ قفل مجزای ۳ مرحله ای از قسمت جلو و یک قفل مخفی از داخل و ۶ عدد زبانه ثابت از پشت.

Mono: از قسمت جلو دارای ۲ قفل مجزای ۳ مرحله ای با مجموع ۶ زبانه و یک زبانه قفل مخفی و ۶ زبانه ثابت در قسمت پشت و سمت لولا.

رگلاژ درب ضد سرقت

دیگر قطعات درب ضد سرقت

درون درب اسکلت فلزی با ضخامت یک میلی متر به صورت دو لایه و روکش فلزی را تشکیل می دهد و با بخش داخلی با ورق فلزی استحکام و نفوذ ناپذیری را تضمین می کند.

سطح دربها را ام دی اف  یا pvc  با طرح و رنگ های متفاوت که عموما با طرح های مختلف خودنمایی می کنند که البته علاوه بر طرح باید مقاوت مناسبی در برابر برش، ضربه و رطوبت  نیز داشته باشند .

چهارچوب این نوع محصول با ضخامت های مختلفی عرضه می شوند که البته هر مقدار این ضخامت بیشتر باشد بهتر است از خصوصیات آن می توان به ضد زنگ و روکش استاتیک ضد رنگ بودن می توان اشاره کرد.

فضای خالی که در این نوع درب ها با پشم سنگ جاسازی می شود که عایقی در  برابر صدا ، گرما ، سرما و انرژی می باشد.

امورش تعمیر درب ضد سرقت در تهران

اما لاستیکی که مانند نوار یا زه در اطراف این دربها به کار رفته است از ورود گرد و غبار و همچنین اتلاف انرژی جلوگیری می کند ، در بحث رگلاژ درب ضد سرقت بخش لولا ها نقش مهمی را ایفا می کنند و معمولا در اکثر تولیدی های معتبر از بهترین نوع ان با مقاومت بالا استفاده می شود و در صورت ایراد و شکستن نیز با تخصص تعمیرکار به درستی رفع مشکل می شود.

در تعمیرات درب ضد سرقت مطالب متنوعی وجود دارد که در ادامه اموزش ها به تمامی موارد قابل ذکر خواهیم پرداخت.