تعویض پنجره قدیمی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc و الومینیومی در دهه 90 رشد چشمگیری پیدا کرده است و بعد از نوساناتی که صنعت ساختمان و صنایع وابسته با ان رو به رو شدند، توجه به بهینه سازی انرژی و عایق حرارتی ساختمان ها مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که تمامی سازمان دولتی و خصوصی نسبت به تعویض پنجره قدیمی اهنی و الومینیومی با پنجره هایی با شیشه دوجداره اقدام کردند و با گذشت زمان این عملیات در تمامی مناطق کشور گسترش یافت.

 به جرات می توان گفت ، تنها راه عایق بندی صوتی و حرارتی ساختمان ها و صرفه جویی در هزینه و انرژی با انجام تعویض پنجره قدیمی با upvc و الومینیوم ممکن می شود.

در طرح تعویض پنجره های قدیمی نکاتی را به صورت مختصر شرح می دهیم تا شما با روند کار اشنا شوید:

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

در این طرح نیازی به بنایی و عملیات ساختمانی نیست و تنها با خارج کردن اجزای داخلی پنجره قدیمی و اهنی صورت می پذیرد، بعد از خارج کردن اجزای داخلی پنجره ، فریم اصلی اهنی در جای خود باقی می ماند تا پنجره دوجداره upvc به ان پیچ شده و استحکام پنجره دوجداره دوچندان شود.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

در طرح تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب از پنجره های دوجداره upvc با پروفیل بازسازی استفاده می شود این نوع پنجره ها به گونه ای مهندسی شده اند که کاملا اطراف پنجره را پوشانده و در فریم اهنی که در هنگام جداسازی اجزا باقی مانده است ، پیچ میشود.

شما می توانید برای تعویض پنجره های قدیمی با گروه کاری اینجانب تماس بگیرید، تجربه انجام تعویض پنجره قدیمی در ابعاد و نقاط مختلف سبب گشته تا اماده گی کامل برای اجرا این طرح را داشته باشم.

در روش دیگری می توان علاوه بر خارج کردن اجزای داخلی پنجره قدیمی، فریم اصلی را نیز خارج کرده و با انجام عملیات بنایی فریم جدید را جای گذاری کرده و بعد از ان پنجره دوجداره upvc و الومینیوم را نصب کرد.

برای تعمیرات پنجره دوجداره و همچنین تعویض پنجره های قدیمی خود به ما اعتماد کنید.