عایق بندی پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم بحث بسیار مهمی است که می خواهیم در قالب مقاله و به صورت کلی راجب ان بحث کنیم.

باور غلطی که در بین افراد مختلف وجود دارد این است که فکر می کنند پنجره های دوجداره مانند پنجره های معمولی عمل می کنند ، در حالی که اصل و نقش اصلی پنجره دوجداره upvc در ساختمان ها بحث عایق بندی حرارتی و صوتی است.

قسمت های مختلفی که در درب و پنجره دوجداره وجود دارد عایق بندی  را ممکن می سازد از جمله قسمت هایی که می توان نام برد شیشه دوجداره می باشد که نقش کلیدی درعایق بندی پنجره های دوجداره upvc دارد زیرا ساختار شیشه دوجداره به گونه ای است که مانع ورود و خروج انرژی گرمایی و سرمایی می شود و اگر به خوبی تولیده شده باشد هزینه های برق و گاز را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

عایق بندی پنجره upvc با تنظیم قطعات

لاستیک های درزگیری که در پروفیل به کار می رود نیز نقش مهمی در درزگیری و عایق بندی پنجره دوجداره دارد که این امر به دلیل موادی است که در ساخت این نوع لاستیک ها استفاده می شود و نقش اصلی لاستیک درزگیر محکم کردن و جلوگیری کردن از تبادل حرارت وصدا می باشد.

چسبی که در اطراف پنجره های دوجداره استفاده می شود نیز بسیار حائز اهمیت است و این عملیات در پایان نصب صورت می پذیرد اما اگه با گذر زمان نیز مشکلی برای پنجره دوجداره پیش بی اید می توان چسب کاری را انجام داد.

عایق بندی پنجره دوجداره

شیشه دوجداره ، لاستیک درزگیر و چسب عناصر اصلی عایق بندی و درزگیری پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشند و دیگر قطعات در کنار این سه مورد تکمیل کننده پنجره دوجداره هستند که عملکرد ایده ال را به ارمغان می اورند.

رگلاژ پنجره دوجداره نیز در امر عایق بندی و درزگیری موثر است به گونه ای که اگر در بخشی از پنجره دوجداره upvc گیر و اشکال وجود داشته باشد نمیتواند عایق خوبی باشد.

برای رگلاژ ،عایق بندی و درزگیری پنجره دوجداره upvc و الومینیوم می توانید با اینجانب تماس بگیرید.