نصب پنجره دوجداره upvc و الومینیومی به عنوان یک تخصص شناخته می شود و افراد برای یادگیری این حرفه باید زمان زیادی را صرف کنند و با فراگیری نکات و پارامترهای خاص اقدام به نصب پنجره های دوجداره کنند.

همان طور که برای همه مشخص است استفاده از پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم در ساختمان ها به امری ضروری تبدیل شده است و کمتر کسی اهمیت پنجره های دوجداره را انکار می کند.

مراحل نصب پنجره upvc و الومینیوم

اولین قدم قبل از نصب پنجره دوجداره upvc و الومینیوم در ساختمان های نو ساز به کارگیری فریم اهنی است که قرار است پنجره های یو پی وی سی روی ان پیچ شوند و سالیان طولانی با کارکرد صحیح مورد استفاده قرار گیرند.

بعد از ان که فریم اهنی توسط بنا در محل های مورد نظر جای گذاری شد، نوبت به نصاب پنجره upvc و الومینیوم می رسد که با حضور در محل و اندازه گیری دقیق نقاط قرار گیری پنجره ،  آمار را برای ساخت به تولیدی پنجره دوجداره ارسال کرده و مرحله ساخت پنجره های upvc و الومینیوم اغاز می شود.

در مرحله بعدی ، پنجره ها به ساختمان ارسال می شوند و نصاب هر پنجره را در محل درست قرار می دهد تا عملیات نصب پنجره یو پی وی سی و الومینیوم شروع شود.

نصب پنجره دوجداره

نصاب باتوجه به تجربه ای که دارد تعیین می کند که چه پیچ هایی با چه اندازه ای باید برای نصب پنجره استفاده شود و سپس با قرار دادن پنجره ها در نقاط تعیین شده و تراز کردن هر چهار طرف ، متناسب با ابعاد پنجره های دوجداره تعداد پیچ و محل هایی که باید پنجره به فریم پیچ شود را مشخص کرده و با استفاده از ابزار مورد نظر کار خود را پیش می برد.

پس از نصب پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و چک کردن یراق الات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc اولیه ، نوبت به درزبندی با چسب سیلیکون و فوم می رسد و اینکار باید با دقت بالا انجام شود تا اطراف پنجره به خوبی پوشانده شود.

در  مرحله اخر همه چیز محیای قرار گرفتن شیشه دوجداره شده است ، در این زمان نصاب پنجره پی وی سی و الومینیوم با احتیاط شیشه را در لنگه مورد نظر قرار داده و با زیر شیشه های مخصوص وزن شیشه را در تمام نقاط لنگه تنظیم می کند و سپس زهوار را انداخته و کار به پابان می رسد.

بهترین زمانی که نصاب پنجره دوجداره برای نصب پنجره upvc و الومینیومی اقدام می کند بعد از بتونه کاری و قبل از نقاشی است و باید دقت کند که اسیب به محیط وارد نشود.

برای نصب درب و پنجره upvc و الومینیوم با ما تماس بگیرید.