تعویض درب معمولی با ضد سرقت

نحوه تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت به این منظور بسیار مورد پرسش قرار می گیرد که بتواند اهالی خانه و ساختمان را از دست درب های قدیمی و بی کیفیت خلاص کند، علاوه بر آن زیبایی و مدرن بودن را به شما تقدیم کند.

برای درک بهتر اینکه چرا باید دست به تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت بزنید این است که گاهی شاغلین در زمینه ساخت و ساز برای سود بیشتر، دست به استفاده از محصولات نامرغوب و غیر استاندارد می زنند و به این منظور بعد از خرید ساختمان نیاز است که دست به تغییر و تعویض بزنید.

این روزها با توجه به افزایش تولیدات و همچنین نمای زیبایی که درب ضد سرقت ایجاد می کند تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که مشتریان زیادی در این حوزه روزانه با مجموعه هیراد درب تماس برقرار می کنند.

نکاتی که پیش از سفارش درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید

پس از انتخاب مدل و شرکت تولید کننده ای که این محصول را می تواند با قیمتی مناسب و البته با کیفیت تولید کند حالا زمان آن است که با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت نمایید. در این زمان مشاوران تمامی سوالاتی را که نیاز است پیش از بستن قرار داد آن ها را بدانند را از شما خواهند پرسید تا خدای ناکرده مشکلی در زمان ثبت سفارش به وجود نیاید.

البته این امکان نیز وجود دارد که به صورت حضوری به نمایشگاه یا کارخانه مراجعه فرموده و از تمامی محصولات تولید شده دیدن فرمایید و مراحل ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور را به صورت فیزیکی انجام دهید.

درب ضد سرقت

سفارش محصول متناسب با محیط مورد استفاده یکی دیگر از نکاتی است که حتما باید به آن توجه فرمایید، به طور مثال اگر قرار است درب را در محیطی که رطوبت بالایی دارد حتما بیان بفرمایید که در این زمان مشاوران بتوانند بهترین محصول متناسب با آن شرایط آب و هوایی را به شما پیشنهاد دهند.

مراحل تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت

مهمترین و کلیدی ترین نکته ای که بسیار مورد اهمیت است این است که در زمان ثبت سفارش حتما از اندازه گرفته شده مطمئن باشید، زیرا در صورت سهل انگاری هزیته هنگفتی را به شما تحمیل خواهد کرد. البته هیراد درب به منظور رفاه حال شما و جلوگیری از بروز مشکلات می تواند کارشناسان خود را به محل به منظور اندازه گیری ارسال نماید تا نگرانی شما نیز بر طرف شود.

البته پیش از اندازه گیری نیاز است که این نکته را بیان کنید که آیا می خواهید از چهارچوب قبلی استفاده کنید یا خیر که پاسخ به این پرسش می تواند روال کار را مشخص نماید. در صورت استفاده از چهارچوب قدیمی نیاز است که از روکوب که با متریال چوب، پروفیل و … ساخته می شود دور چهارچوب قرار گرفته و منافذ را مخفی نماید. البته در چهارچوب هایی که به صورت کامل نصب می شود نیز از این روکوب ها برای زیبایی بیشتر استفاده می کنند.

برای سفت شدن و افزایش مقاومت چهارچوب نیاز است که پس از جای گذاری آن به وسیله بتن مراحل سفت کاری صورت بپذیرد. با استفاده از این امکان علاوه بر افزایش مقاومت، از نفوذ صدا و گرد و خاک نیز جلوگیری می شود. دقت کنید که برای حفظ رگلاژ درب ضد سرقت لازم است تا ساختار استاندارد بوده و و نصب به خوبی اجرایی شود.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه فرمایید این است که درب به کدام سمت باز می شود و باز شونده بود آن بسیار مهم می باشد. برای متوجه شدن این موضوع با بررسی لولاها می توانید متوجه شوید که چگونه است به طور مثال اگر لولاها در سمت راست باشد درب راست باز شو و اگر لولاها در سمت چپ باشد درب چپ باز شو می شود.

برای بررسی و اندازه گیری نیاز است که از متر دقیق استفاده کنید و فاصله بین چهارچوب ها را متر بزنید تا اندازه دقیق و مورد نیاز شما تولید شود. اگر محصول درخواستی متراژ استاندارد داشته باشد در این صورت تامین کننده می تواند از انبار خود محصول را ارسال نماید در غیر این صورت بین 2 تا 3 روز نیاز است که محصول سفارشی تولید شود.

مزیت های تعویض درب معمولی نسبت به درب ضد سرقت

درب های قدیمی با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها شاید در ابتدا نمای خوبی را داشته باشند ولی در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را از دست خواهند داد. علاوه بر آن در صورت استفاده از این نوع محصولات امنیت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و سارقان به راحتی می توانند به منزل یا دفتر کار شما نفوذ کنند.

اما درب های ضد سرقت با توجه به نوع ساختار و مواد تشکیل دهنده آن ها و نوع قرار گیری ملزومات آن کنار یکدیگر باعث افزایش امنیت و همچنین سخت تر کردن راه های نفوذ می باشد.

در تولید این نوع از درب ها، ورق های فولادی و آهنی که در تمامی نقاط داخلی قرار می گیرد و میتواند استحکام محصول را افزایش دهد و در برابر ضریه می تواند مقاومت داشته باشد. همچنین برای ساخت اسکلت و چهارچوب نیز از فولاد با کیفیت بالا استفاده می شود.

لولاها که نقطه ضعف درب های قدیمی بودند در درب های ضد سرقت مخفی بوده و برای دیدن آنها باید در بیشتر از 90 درجه باز شود، که با توجه به این نوع از طراحی امکان انداختن دیلم برای کج کردن آن را غیر قابل امکان می کند که یکی از مزیت های این محصول می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این درب ای است که در صورت بزرگ بودن چهارچوب قبلی نیازی به تعویض و جا به جایی آن نمی باشد و به راحتی می توان با استفاده از نبشی و یا قوطی های فولادی که آن ها را به چهارچوب قبلی جوش می دهند فضای مورد نیاز را فراهم نمود.

یکی دیگر از مزیت های اساسی و مورد پسند مشتریان عایق بودن این درب ها می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عایق صوتی میتواند از ورود صداهای مزاحم جلوگیری نماید همچنین از بیرون رفتن صدا نیز جلوگیری می کند. از طرفی عایق حرارتی بودن نیز بسیار مورد پسند واقع شده است که از هدر رفت انرژی به شدت جلوگیری می نماید. همچنین با توجه به درزگیر هایی که نصب می شود از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *